Politica de retur
Dacă ești nemulțumit de produsul cumpărat și vrei să renunți la acesta, ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii produsului pentru a te retrage din contractul de vânzare încheiat la distanță și a primi banii înapoi, fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Prin contract la distanță se înțelege orice contract încheiat între un profesionist și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzar sau de prestare de servicii la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
Pașii pe care trebuie să-I faci pentru a returna produsul și a primi banii înapoi:
Ai 14 zile la dispoziție de la primirea produsului cumpărat să ne informezi despre decizia de returnare a acestuia.
- Fie te deplasezi la sediul nostru din Popeşti Leordeni, Şos. Oltenției nr. 208, Construcțiile C1 SI C4, jud. Ilfov, cu factura aferentă produsului pe care dorești să îl returnezi. Dacă returul este acceptat, vei proceda la returnarea produsului prin serviciul de curierat agreat, fără întârziere nejustificată, în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia ta de retragere din contract, în cazul în care nu ne-am oferit să recuperăm noi înșine produsul respectiv de la tine. Termenul este respectat dacă produsul este trimis înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Fie completezi formularul de retur regăsit pe site-ul nostru și ni-l transmiți, caz în care, îți vom comunica prin e-mail, fără întârziere, confirmarea de primire a acestuia. După aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin e-mail sau prin alte mijloace de comunicare la distanță admise de lege, urmând ca produsul să fie ridicat de către un agent al firmei de curierat agreate, în aproximativ 2 zile lucrătoare de la data aprobării, de la adresa specificată de tine. Te rugăm ca, la momentul expedierii produsului, să menționezi pe documentul de transport numărul de retur (numărul comunicat in momentul completării formularului de la pct. 2).
Astfel cum prevede art. 14 alin. (2) din OUG nr. 34/2014, în toate cazurile de returnare a produselor ca urmare a retragerii din contract, vei suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor.
Returnarea banilor:
În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, noi ne angajăm să-ți returnăm suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 14 zile de la data la care ne-ai adus la cunoștință decizia ta de retragere din contract.
Nu avem obligația de a-ți rambursa costurile suplimentare generate de situația în care ai ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.
În orice situație de returnare a unui produs, este obligatoriu ca acesta să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoțit – factură, certificat de garanție). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, pete, rupturi, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
- contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor şi, în cazul în care contractul dă naştere unei obligaţii de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist;
- furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
- vom putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la recepționarea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care nu ne-am oferit noi să recuperăm produsul de la tine.